|
 |
|
 |
1. Amatorski Turniej Paintballowy w Zduńskiej Woli |
Wysłany:
Czw 17:49, 25 Sie 2011 |
|
|
klaQ |
Administrator |
|
|
Dołączył: 11 Lut 2010 |
Posty: 50 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zduńska Wola |
|
|
 |
 |
 |
|
Zaproszenie
Klub Sportowy DRAGON Zduńska Wola ma zaszczyt zaprosić Państwa do wzięcia udziału
w I-szym amatorskim turnieju paintballowym organizowanym w naszym mieście.
Turniej organizowany jest dla wszystkich zaproszonych, którzy chcą spróbować swoich sił w tym jakże ciekawym i extremalnym sporcie. Dla tych, którzy juz kiedyś rekreacyjnie lub amatorsko grali ale i dla tych którzy pierwszy raz wezmą marker paintballowy do ręki.
Zasady uczestnictwa
W turnieju biorą udział drużyny 4 osobowe. Turniej organizowany jest wyłącznie dla amatorów. W składzie grupy nie mogą występować osoby grające w ligach paintballowych oraz należące do zorganizowanych składów paintballowych. Osoby takie zostaną wykluczone z turnieju, a drużyna będzie kontynuowała rozgrywki w mniejszym składzie bez wyeliminowanych graczy.
Warunkiem uczestnictwa jest ukończenie osiemnastego roku życia lub w przypadku osób niepełnoletnich pisemna zgoda prawnego opiekuna oraz wpłata wpisowego za drużynę na podany niżej numer konta. W tytule przelewu proszę wpisać nazwę drużyny.
20 9279 0007 0034 0890 2000 0010
KLUB SPORTOWY DRAGON ZDUŃSKA WOLA
UL. OSMOLIŃSKA 8/12/40
98-220 ZDUŃSKA WOLA
Miejsce: MOSiR (przy górce)
Data: 11 wrzesień 2011
Start: godz. 10.00
Każdy gracz bierze udział w turnieju dobrowolnie. Zawody odbywają się w systemie rozgrywek –“każdy z każdym”
Podczas turnieju obowiązują zasady bezpieczeństwa opisane w Regulaminie Gry oraz zasada FAIR PLAY.
Organizator zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian do regulaminu, oraz w przypadku zastrzeżeń co do członków teamu ich umiejętności i doświadczenia ma możliwość ich modyfikowania.
Zgłoszenia
Przedstawiciel (kapitan) drużyny zgłasza swoją drużynę drogą mailową lub telefoniczną dokonując jednocześnie opłaty (wpisowe) za udział drużyny w turnieju. Rejestracja składów trwa do 31 sierpnia 2011 roku lub do wyczerpania limitu drużyn przewidzianych do udziału w turnieju. Nazwy drużyn zostaną opublikowane w drodze losowania na stronie www.paintballzdw.fora.pl
Wpisowe
Kwota wpisowego: 25zł/osobę ( 4 osoby ) w cenie: marker (karabinek), maska, ochraniacz, 2000 kul na drużynę oraz napoje. Dla zwycięzców przewidziane są nagrody.
1. Miejsce: SPŁYW KAJAKOWY DLA 8-osób UFUNDOWANY PRZEZ kajakowo.com.pl
Informacje dodatkowe.
Warto zabrać: np. apaszkę, czapeczkę, drużynową koszulkę, wygodne buty, spodnie itp...
Regulamin turnieju:
1. Warunkiem uczestnictwa jest ukończenie osiemnastego roku życia lub pisemna zgoda prawnego opiekuna osoby niepełnoletniej oraz zapisanie drużyny wraz z uiszczeniem wpisowego
2. Każdy gracz bierze udział w grze dobrowolnie
3. Turniej organizowany jest wyłącznie dla amatorów. W skład grup nie mogą wchodzić osoby grające w ligach paintballowych oraz należące do zorganizowanych grup paintballowych. Osoby takie zostaną z turnieju wykluczone, a drużyna będzie kontynuowała rozgrywki w składzie pomniejszonym o zdyskwalifikowanych zawodników.
4. Zawody odbywają się w systemie rozgrywek – „każdy z każdym” w formule speedball.
5. W turnieju uczestniczy max. 20 drużyn.
6. Celem meczu jest zajęcie bazy przeciwnika ( podniesienie FLAGI ) Mecz może skończyć się w trzech przypadkach:
a) zajęcie bazy przeciwnika i podniesienie FLAGI
b) wyeliminowanie graczy drużyny przeciwnej i podniesienie FLAGI
c) upływ regulaminowego czasu, który wynosi 6 minut. W tym przypadku o zwycięstwie decyduje większa ilość graczy bez trafienia. W przypadku remisu drużyny grają jeszcze raz w składach pozostałych z poprzedniego meczu. Czas gry 3 minuty.
7. Za każdy zwycięski mecz drużyna otrzymuje 1 pkt.
8. Podczas turnieju obowiązują zasady bezpieczeństwa ogłoszone na zebraniu drużyn przed rozpoczęciem turnieju.
9. Podczas całego turnieju obowiązuje zasada FAIR PLAY tzw. “nieśmiertelni” zawodnicy oszukujący, ścierający ślady trafienia złapani na tym procederze przez sędziów będą dyskwalifikowani z kolejnego meczu, a drużynie zostanie odebrany 1 punkt.
10. Każdy gracz ma prawo zawołać sędziego podczas trwania meczu w celu sprawdzenia trafienia innego gracza lub też siebie samego.
11. Organizator zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian do regulaminu.
12. Interpretacja sytuacji na polu gry należą wyłącznie do sędziów.
Info
Organizator: Klub Sportowy Dragon
Email: [link widoczny dla zalogowanych]
Tel.: 512-372-472
W przypadku niekorzystnych warunków pogodowych turniej odbędzie się w najbliższym dogodnym terminie. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
 |
 |
|
 |
|
Wysłany:
Śro 9:58, 31 Sie 2011 |
|
|
d-spot |
|
|
|
Dołączył: 06 Mar 2010 |
Posty: 1 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sieradz |
|
|
 |
 |
 |
|
Dajcie znać jak komuś będzie brakowało jednego do drużyny ! |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
Wysłany:
Śro 13:23, 31 Sie 2011 |
|
|
zielu |
Moderator |
|
|
Dołączył: 12 Lut 2010 |
Posty: 22 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
 |
 |
 |
|
Uwaga
Ze względu na ubezpieczenie uczestników turnieju nastąpiła niewielka , acz istotna zmiana regulaminu.
Przy zgłaszaniu drużyn należy podać imię i nazwisko uczestników , oraz posiadać przy sobie numer pesel w dniu turnieju.
Nazwiska graczy wysyłamy drogą mail-ową na adres [link widoczny dla zalogowanych] .
Nie zastosowanie się do powyższych zmian oznacza nie zaakceptowanie regulaminu a wraz z tym wykluczenie drużyny z turnieju. |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez zielu dnia Czw 9:54, 01 Wrz 2011, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
 |
|
 |
Re: 1. Amatorski Turniej Paintballowy w Zduńskiej Woli |
Wysłany:
Śro 20:00, 31 Sie 2011 |
|
|
Maniek |
|
|
|
Dołączył: 15 Maj 2011 |
Posty: 3 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
 |
 |
 |
|
kłaQ napisał: |
...Turniej organizowany jest wyłącznie dla amatorów. W składzie grupy nie mogą występować osoby grające w ligach paintballowych oraz należące do zorganizowanych składów paintballowych.
|
Osoby które należą do jakiejś drużyny np. Dragon, mogą brać udział w turnieju? Czy jest to turniej wyłącznie dla ludzi którzy nie mieli wcześniej do czynienia z paintball-em? |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Maniek dnia Śro 20:00, 31 Sie 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
 |
|
 |
|
Wysłany:
Czw 14:03, 01 Wrz 2011 |
|
|
zielu |
Moderator |
|
|
Dołączył: 12 Lut 2010 |
Posty: 22 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
 |
 |
 |
|
Na chwilę obecną lista zostaje zamknięta , trwa procedura weryfikacji poprawności zgłoszeń zgodnie z regulaminem.
INFORMACJE ODNOŚNIE FORMUŁY ROZGRYWANEGO TURNIEJU, ORAZ OSTATECZNA LISTA DRUŻYN ZOSTANĄ OPUBLIKOWANE W PRZYSZŁYM TYGODNIU. |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez zielu dnia Wto 9:11, 06 Wrz 2011, w całości zmieniany 7 razy
|
|
|
|
|
Wysłany:
Wto 7:20, 06 Wrz 2011 |
|
|
zima |
|
|
|
Dołączył: 07 Mar 2010 |
Posty: 2 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
 |
 |
 |
|
Rozumiem że można grać ze swoim markerem maską itd..? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
Wysłany:
Śro 8:11, 07 Wrz 2011 |
|
|
zima |
|
|
|
Dołączył: 07 Mar 2010 |
Posty: 2 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
 |
 |
 |
|
Jak wygląda aktualny stan drużyn bo widzę że co trochę są posty kasowane i nie bardzo wiem jaki jest stan obecny..?
edit Zielu: Dzisiaj będzie info na forum. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
Wysłany:
Śro 8:28, 07 Wrz 2011 |
|
|
ruda |
|
|
|
Dołączył: 07 Wrz 2011 |
Posty: 1 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
 |
 |
 |
|
Jakby ktoś potrzebował jeszcze jednej osoby do drużyny, to weźcie mnie!  |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 |
|
 |
|
Wysłany:
Śro 12:51, 07 Wrz 2011 |
|
|
zielu |
Moderator |
|
|
Dołączył: 12 Lut 2010 |
Posty: 22 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
 |
 |
 |
|
OFICJALNA LISTA DRUŻYN BIORĄCYCH UDZIAŁ W TURNIEJU
Drużyna I
MEBLE KORONA 1
Drużyna II
MEBLE KORONA 2
DRUŻYNA III
F.H.U. Piotr
DRUŻYNA IV
4DROMBO
DRUŻYNA V
DŻEMORY Z AP
Drużyna VI
CZERWONI
DRUŻYNA VII
NIEBIESCY
DRUŻYNA VIII
Zabójcze Bakłażany
Drużyna IX
Kaktusy Zagłady
Drużyna X
LBS ZDUŃSKA WOLA
Drużyna XI
CHROBRY TEAM
DRUŻYNA XII
MUSTER I
DRUŻYNA XIII
MUSTER II
DRUŻYNA XIV
STRAŻ POŻARNA
DRUŻYNA XV
SANDAŁY OJCA GAŁDENTEGO
DRUŻYNA XVI
TYGODNIK EXTRA
DRUŻYNY REZERWOWE
1.GROM
2.GAJEWCZYK
3.ADRENALINA PAINTBALL SQAD
4.ADRENALINA PAINTBALL SQAD 2
PROSIMY WSZYSTKIE DRUŻYNY O PONOWNE WYSŁANIE DROGĄ MAILOWĄ
SWOICH DANYCH DO UBEZPIECZENIA (IMIĘ NAZWISKO ,PESEL,ADRES) NAJPÓŹNIEJ DO CZWARTKU DO GODZ.22.00. NIE WYSŁANIE TYCH INFORMACJI TRAKTUJEMY JAK REZYGNACJĘ Z UBEZPIECZENIA .
W DNIU TURNIEJU UCZESTNICY PODPISZĄ STOSOWNĄ DEKLARACJĘ. |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez zielu dnia Śro 14:17, 07 Wrz 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
 |
|
 |
|
Wysłany:
Śro 13:08, 07 Wrz 2011 |
|
|
Maniek |
|
|
|
Dołączył: 15 Maj 2011 |
Posty: 3 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
 |
 |
 |
|
Moi mili otrzymałem właśnie zwrot wpłaty wpisowego za dwie drużyny
ADRENALINA SQUAD I oraz ADRENALINA SQUAD II.
Zwracam się do prezesów KS Dragon o wyjaśnienie okoliczności wyrzucenia naszych drużyn z turnieju. (przeniesienia na ławkę rezerwowych )
Kolego Zima jak dobrze zauważyłeś posty pisane przez zarząd klubu są wielokrotnie edytowane lub kasowane. Sam regulamin też jest skonstruowany bardzo elastycznie dla organizatorów. Praktycznie drużyny dowiadują się w ostatniej chwili o szczegółach (czy można grać własnym sprzętem, czy mogą brać udział w turnieju osoby grające w drużynach Paintballowych- Black Hawk, Dragon czy Splat Dealers ).
Czekam na odpowiedz. |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Maniek dnia Śro 14:35, 07 Wrz 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
 |
|
 |
|
Wysłany:
Śro 14:05, 07 Wrz 2011 |
|
|
zielu |
Moderator |
|
|
Dołączył: 12 Lut 2010 |
Posty: 22 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
 |
 |
 |
|
Jest nam naprawdę przykro ,że część drużyn nie weszło do turnieju.Rozumiem rozgoryczenie niektórych ludzi , ale zgodnie z regulaminem zapisy prowadzone były na maila a nie na forum , dlatego też posty z forum usunąłem (żeby był porządek). Jest to nasz pierwszy turniej i na pewno popełniliśmy jakieś błędy.
W turnieju występuje 16 drużyn ponieważ większą ilość nie jesteśmy w stanie ogarnąć czasowo.Rozumiem , że kolega @Maniek czuje się urażony , ale wyraźnie było napisane do kiedy i gdzie trzeba się zapisać (jakoś inni nie mieli z tym problemu). Wszystkich urażonych serdecznie przepraszamy. Myślę , że jeżeli dojdzie do kolejnego turnieju w przyszłym roku na pewno uda wam się poprawnie zarejestrować. Odnośnie zwrotu pieniędzy to oczywistą sprawą jest, że jeżeli drużyna nie bierze udziału w turnieju to nie płaci.
Kolego @Maniek zwracam się do ciebie z prośbą abyś nie siał zamętu , nigdy nie byłeś sympatykiem naszego klubu więc proszę odpuść sobie wszelkie dyskusje i tak nic w tej chwili nie zmienią, lista jest ostateczna i ewentualnie jeżeli ktoś zrezygnuję na to miejsce wchodzi drużyna rezerwowa , nie wykluczone ,że twoja.Co do regulaminu - ustalał go cały zarząd a nie prezesi.
Wszystkich niezadowolonych jeszcze raz bardzo przepraszamy. |
|
Post został pochwalony 1 raz
|
|
|
|
 |
|
 |
|
Wysłany:
Śro 14:34, 07 Wrz 2011 |
|
|
Maniek |
|
|
|
Dołączył: 15 Maj 2011 |
Posty: 3 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
 |
 |
 |
|
Maniek napisał: |
KOLEGA @ZIMA OTRZYMAŁ ODPOWIEDŹ NA PW. |
Zielu jeżeli ktoś zadaje pytanie na forum to chyba jest jasne że należało by na nie odpowiedzieć także na forum- po to chyba jest.
Nie jestem rozżalony ponieważ bardzo się cieszę że w Zduńskiej Woli odbywa się taka impreza. Wreszcie więcej ludzi będzie zorientowanych co to jest Paintball. Jest to dobre dla was ale także dla mnie
Pozdrawiam i do zobaczenia w Niedzielę.
PS wiem że pozycja moderatora zobowiązuje, ale staraj się nie edytować czyichś postów tylko pisz swoje bo wygląda to tak jak bym sobie odpowiadał na pytanie. |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Maniek dnia Śro 14:36, 07 Wrz 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
 |
|
 |
|
Wysłany:
Śro 20:33, 07 Wrz 2011 |
|
|
klaQ |
Administrator |
|
|
Dołączył: 11 Lut 2010 |
Posty: 50 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zduńska Wola |
|
|
 |
 |
 |
|
INFORMACJA DLA WSZYSTKICH UCZESTNIKÓW TURNIEJU.
I Amatorski Turniej Paintballowy w Zduńskiej Woli organizowany przez Klub Sportowy DRAGON, jak sama nazwa wskazuje organizowany jest dla amatorów.
Dlatego wprowadza się dodatkowe zasady i przepisy podczas trwania rozgrywek:
1. Bezwzględny nakaz używania BAREL BAG-ów (zatyczka na lufę)-osoby nie posiadające tej zatyczki nie wejdą w strefę graczy. Bez zatyczki można przebywać wyłącznie na polu gry. Nie przestrzeganie tej zasady skutkuje dyskwalifikacją zawodnika. BEZPIECZEŃSTWO NAJWAŻNIEJSZE !!!
2. Na turnieju obowiązuje zasada "BYO" - można grać na swoich kulkach ( oczywiście nie gramy na kasztanach - najgorszych jakie istnieją )
3. Na turnieju można używać swojego sprzętu (marker, butla z ważną legalizacją, maska, strój itp...)
4. Max. prędkość wylotowa kulki to 280 FPS (osoby grające na swoim sprzęcie będą sprawdzane przed wejściem na pole)
5. Jedyny dopuszczalny tryb strzelania to SEMI - jedno wciśnięcie spustu = jeden strzał. W przypadku używania markera umożliwiającego zmianę trybu strzelania podczas gry - gdy zasada ta zostanie złamana - nastąpi dyskwalifikacja zawodnika i odjęcie 1 pkt. drużynie.
Przebieg turnieju:
1. Drużyny grają w systemie pucharowym do dwóch zwycięstw (2 pkt.). 4-RY GRUPY PO 4 DRUŻYNY. Każda drużyna rozegra min. 6 pojedynków. Z grupy wychodzą 2 drużyny z największą liczbą punktów. W przypadku remisu rozegrana zostanie dogrywka.
2. Mecz trwa max. 4min., dogrywka 2 min.
3. O przyznaniu pkt. ostatecznie decyduje sędzia główny.
4. Mecz kończy się w przypadku:
a) zajęcie bazy przeciwnika i podniesieniu flagi.
b) wyeliminowaniu graczy przeciwnika i zajęciu ich bazy
c) upływie regulaminowego czasu (w przypadku tym o przyznaniu pkt. decyduje większa liczba niewyeliminowanych graczy)
- mecz wygrany = 1pkt.
- mecz przegrany = 0pkt.
- oszukiwania/niestosowanie się do regulaminu = -1pkt.
5. Gra zaczyna i kończy się na sygnał sędziego.
PLAN ROZGRYWEK:
grupa 1.
10:00 - 10:15 - zbiórka drużyn w strefie graczy, przypomnienie regulaminu, podpis listy
10:15 - 11:30 - mecze grupowe
grupa 2.
11:30 - 11:45 - zbiórka drużyn w strefie graczy, przypomnienie regulaminu, podpis listy
11:45 - 13:00 - mecze grupowe
grupa 3.
13:00 - 13:15 - zbiórka drużyn w strefie graczy, przypomnienie regulaminu, podpis listy
13:15 - 14:30 - mecze grupowe
grupa 4.
14:30 - 14:45 - zbiórka drużyn w strefie graczy, przypomnienie regulaminu, podpis listy
14:45 - 16:00 - mecze grupowe
1/4 i 1/2 finału
16:15 - 16:45
mecz o 3-msc i Finał
16:45 - 17:00
Rozdanie nagród - koniec turnieju
17:00 - 18:00
Info dodatkowe:
Dla zwycięzców przewidziane są nagrody - oprócz najcenniejszych pucharów
dodatkowo wygrane drużyny otrzymają:
Nagroda za 1. msc. SPŁYW KAJAKOWY DLA 8-miu OSÓB - FUNDATOREM JEST: kajakowo.com.pl ( ul. Łaska 4 Zd-Wola [link widoczny dla zalogowanych] )
Nagroda za 2. msc. SPRZĘT KOMPUTEROWY - FUNDATOREM JEST: sklep komputerowy K2 Twoje Technologie ( ul.Zielona 52 Zd-Wola [link widoczny dla zalogowanych] )
Nagroda za 3. msc. UPOMINKI od F.H. GAJEWCZYK ( ul. Przemysłowa 40 Zd-Wola)
Dodatkowo na turnieju będzie możliwość zaopatrzenia się w kuchni polowej w pyszne, wojskowe jadło.
TURNIEJ MA CHARAKTER TOWARZYSKI, JEGO GŁÓWNYM CELEM JEST DOBRA ZABAWA . DLATEGO TEŻ NA PEWNE ZASADY BĘDZIEMY PATRZYLI Z PRZYMRUŻENIEM OKA ALE BEZPIECZEŃSTWO TRAKTUJEMY PONAD WSZYSTKO.
WE WSZYSTKICH KWESTIACH I SPORACH WYNIKŁYCH W TRAKCIE TURNIEJU OSTATECZNE SŁOWO MAJĄ ORGANIZATORZY.
PODPISUJĄC LISTĘ W DNIU TURNIEJU AKCEPTUJESZ PANUJĄCE ZASADY I REGULAMIN.
PAMIĘTAJCIE O PODANIU DANYCH DO UBEZPIECZENIA !!!
JEŚLI KTOŚ MA PYTANIA NIECH PISZE, A JEŚLI COŚ POMINĄŁEM LUB POMYLIŁEM TO PRZYPOMNIJCIE - "nie myli się tylko ten, kto nic nie robi"
ROZPISKA GRUP/DRUŻYN BĘDZIE DOSTĘPNA W CZWARTEK WIECZOREM.
JEŚLI KOMUŚ BRAKNIE KULEK - NA TURNIEJU BĘDZIE MOŻNA DOKUPIĆ WORKI LUB KARTONY W NORMALNYCH SKLEPOWYCH CENACH. MAX 35 ZŁ / WOREK (cena zależna od dostawcy i marki) |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez klaQ dnia Śro 20:46, 07 Wrz 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
 |
|
 |
|
Wysłany:
Czw 23:37, 08 Wrz 2011 |
|
|
klaQ |
Administrator |
|
|
Dołączył: 11 Lut 2010 |
Posty: 50 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zduńska Wola |
|
|
 |
 |
 |
|
PODZIAŁ NA GRUPY:
ROZPISKA MECZY (w każdej grupie obowiązuje ten sam schemat)
1 : 2
3 : 4
1 : 3
4 : 2
2 : 3
1 : 4
PROSZĘ ABY DRUŻYNY DOKŁADNIE ZAPOZNAŁY SIĘ Z REGULAMINEM
TURNIEJ ROZPOCZYNAMY o 10.00
W CZASIE ZBIÓRKI KAPITANÓW I ODPRAWY ZAWODNIKÓW - ZOSTANĄ WYJAŚNIONE ZASADY PANUJĄCE NA BOISKU, KAŻDY GRACZ ZOSTANIE RÓWNIEŻ PRZESZKOLONY Z OBSŁUGI SPRZĘTU I ZASAD BEZPIECZEŃSTWA.
SPOTKANIA SĘDZIOWAĆ BĘDĄ ZAWODNICY JEDNEJ Z CZOŁOWYCH DRUŻYN NLP (narodowej ligi paintballowej) "BAD COMPANY" |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group