klaQ |
Administrator |
|
|
Dołączył: 11 Lut 2010 |
Posty: 50 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zduńska Wola |
|
|
|
|
|
|
Może czas najwyższy się wybrać >>??
info z psi:
Wesoła Strike 2011
Serdecznie zapraszamy na grę scenariuszową w dniu 09 kwietnia 2011 na poligonie w Wesołej.
Miejsce – Poligon w Wesołej
Parking przy głównej bramie wjazdowe – nie ma możliwości wjechania samochodem na sam teren gry.
Z parkingu na teren gry uczestnicy będą przewożeni autobusami podstawionymi przez organizatora.
Kto ma ochotę się przespacerować to nie ma problem do przejścia jest jedyne “800 metrów”. Jeżeli ktoś nie wie gdzie niech pisze, wyśle mapkę dojazdu.
Termin – 09 kwietnia 2011 (sobota)
Ilość uczestników: 600 osób.
Rejestracja będzie odbywać się przez panel administracyjny na stronie [link widoczny dla zalogowanych] w dziale „Imprezy”.
O udziale w imprezie decyduje:
- opłacenie wpisowego w sklepie lub przelewem
- opłacenie wpisowego w dniu imprezy, pierwszeństwo mają osoby zarejestrowane ale wejściówki sprzedajemy tylko do limitu 600 osób. O ilości wolnych wejściówek poinformuję po upływie termin przedpłat.
Organizator – Skill Events
Przygotowanie scenariuszy i animacja – drużyna Templars
Koszt uczestnictwa:
- wpisowe – 70 zł (płatne do 1 kwietnia 2011); 100 zł płatne na miejscu
Przelew za uczestnictwo prosimy wysyłać na numer konta 12 1030 0019 0109 8533 0001 1207 koniecznie z dopiskiem Wesoła Strike oraz imię i nazwisko osoby/osób za którą jest opłacone wpisowe.
- Wypożyczenie sprzętu – 90 zł, (max. 100 kompletów)
komplet zawiera: Marker T98, maskę, mundur, 500 kulek
- wypożyczenie maski 10 zł, butli 20 oz 5 zł, munduru 10 zł
- CO 2 każdorazowe nabicie butli płatne 2 zł.
- możliwość wypożyczenia butli HP – 15 zł ( ilość ograniczona, prosimy rezerwować mailem)
- Do wypożyczenia są również markery Etek 1 + Vlocity w ilości 12 kompletów – koszt wypożyczenia bez baterii 40 zł – rezerwacja tylko mailem [link widoczny dla zalogowanych]
W cenie wpisowego:
- organizacja imprezy, animacja i przygotowanie scenariuszy, szpitali itp.
- samochody terenowe, Star terenowy, Pojazdy gąsiennicowe świece dymne, pirotechnika
- ckm Browning i RPK z zapasem amunicji
- sędziowanie
- ID dla każdego uczestnika
- ubezpieczenie NNW uczestników
- losowanie cennych nagród
- HP
- porcja grochówki
Kulki
Na grze można będzie używać kulek wyłącznie zakupionych na grze (FPO).
Dokładny asortyment oraz ceny podamy nie później niż tydzien przed scenariuszem.
Wszyscy gracze proszeni są o przestrzeganie następujących przepisów:
- zakaz strzelania (choćby „bez kulek”) poza miejscami do tego przeznaczonymi (pole gry i strefa chrono)
- bezwzględny obowiązek używania barrel bagów w strefie bezpiecznej – na miejscu możliwość wypożyczenia nie odpłatnie
- przestrzegania zasady kulek organizatora (FPO)
- gry fair play
-Gracze będący pod wpływem alkoholu nie zostaną dopuszczeni do gry lub będą usuwani z terenu rozgrywek.
Każdy, kto zapłaci wpisowe zobowiązuje się do przestrzegania powyższych zasad. Bardzo prosimy o przemyślenie przed rejestracją warunków uczestnictwa, ponieważ osoby łamiące ustalone zasady będą usuwane z imprezy.
Harmonogram
06.00 Wejście na poligon
09.30 Podział na drużyny i znakowanie, znakowanie będzie odbywało się w sztabach poszczególnych armi ( specjalnie oznaczone i wydzielona miejsca).
10.00 – 12.30 Scenariusz 1
12.30 – 13.30 Przerwa
13.30 – 16.00 Scenariusz 2
16.00 – 17.00 – zakończenie, ognisko i takie tam
W trakcie scenariuszy uczestnicy będą mieli do dyspozycji samochody terenowe, Skot-a, Star terenowy, Pojazd gasiennicowy, pirotechnika, sztaby, sanitariuszy, ckm-y z dodatkową amunicja.
Łączność
Kanały łączności PMR
- Organizator – kanał 1
- chłopcy z ferajny (Al Capone) - kanały 4,5
- chłopcy z firmy (policja i jednostki pomocnicze)– kanały 7,8
Fotoreporterzy
Osoby które zamierzają robić zdjęcia podczas scenariuszy muszą podać dane osobowe oraz podpisać zgodę na fotografowanie. ( namiot organizatora) oraz odebrać specjalne ID upoważniające do robienia zdjęć.
Każdy fotograf wchodzi na pole na własną odpowiedzialność, oznakowanie we własnym zakresie.
Wszystkich chętnych prosimy o potwierdzenie uczestnictwa rejestrując się na stronie [link widoczny dla zalogowanych] w dziale Imprezy. Informacje o grze możecie uzyskać pod numerem telefonu 0*22 875 27 75 lub 603 657 081, 601 409 376, oraz w sklepie Paintshop na ulicy Batorego 16 lok. 126
Uwaga – rejestracja zostanie uruchomiona od przyszłego tygodnia ponieważ muszę poprosić Matysa o wprowadzenie małych poprawek do samej procedury.
Scenariusz
Walentynki w 1929 roku były na swój sposób niepowtarzalne. Drugich takich już nie będzie.
Przynajmniej dla chłopaków Bugsa Morana. No nie da się ukryć, że nie zostaną rozstrzelani po raz drugi… Wszystko dlatego, że Bugs nie zrozumiał w porę, że niektórym ludziom lepiej zejść z drogi od razu. Szczególnie ludziom, którzy nie mają w zwyczaju prosić o ustąpienie drogi, tylko od razu zaczynają z grubej rury. Takim ludziom jak Al Capone.
Al przybył do Chicago około 1919 roku. Od razu dostał się pod skrzydła Johnnego Torrio, dla którego stał się prawą ręką. Można powiedzieć, że miał… hmmm… talent. Zresztą „talent” dał o sobie znać już w Nowym Yorku. W Chicago rozkwitł na dobre.
Po tym jak Johnny Torrio, szef Chicagowskiej mafii po postrzeleniu zrezygnował z prowadzenia swojej działalności i pojechał na emeryturę do „rodziny” na Sycylię Al przejął „biznes”. I ze zdwojoną energią zaczął starać się o poszerzenie swoich wpływów. Zastraszał, kupował, zatrudniał… Ale dla chłopaków Bugsa Morana miał coś specjalnego. Oni mieli stać się przykładem. Przebrani za policjantów ludzie Ala zrobili nalot na garaż Morana przy 2122 North Clark Street i postawili wszystkich pod ścianą. A potem razem z resztą zatrudnionych przez Ala ludźi, którzy do nich dołączyli… metodycznie… jednego za drugim…
Capone był już teraz jedynym liczącym się gangsterem w Wietrznym Mieście. Tyle, że w tym „biznesie” ważna jest cisza i spokój. Trzeba mieć na tyle silną pozycję, żeby ludzie wiedzieli, że trzeba się bać. I równocześnie wydawać się na tyle mało znaczącym, by nikt nie próbował zrobić z Ciebie kozła ofiarnego.
I właśnie w te walentynki Capone przesadził. Nagle wszyscy sobie uświadomili, że zaszedł na tyle wysoko, by stać wrogiem publicznym numer jeden. Biznesmeni zaczęli się bać, że popsuje im interesy. Władze w obliczu rozwijającego się kryzysu potrzebowały na gwałt jakiś sukcesów, by odwrócić uwagę społeczeństwa od pogarszającego się stanu gospodarki. Zwykli ludzie chcieli się wreszcie dowiedzieć przez kogo dzieje się coraz gorzej, a media chciały mieć wreszcie inny temat niż kolejne bankructwa. Tak, Al Capone nie źle wybrał moment na zostanie Tutti di Capi...
Prezydent Herbert Hoover powołał do życia dwie grupy. Pierwsza pod dowództwem Eliota Nessa miała zacząć działać, przecinać szklaki kontrabandy, robić naloty. Robić cokolwiek, byleby tylko... nie, nie, nie chodziło o pokrzyżowanie planów mafii. Chodziło, o to, żeby media się wreszcie odczepiły i miały o czym pisać. Trzeba było zapewnić "igrzyska". Zresztą Ness nadawał się do tego znakomicie. Jego przedstawienie z odmową łapówki było po prostu świetne. Ludzie go uwielbiali, a prasa nadała jego grupie nazwę "Nietykalni".
Jednak ważniejsza była działalność Francka Wilsona, urzędnika biurowego, księgowego, syna policjanta, człowieka, który nie mógł pójść w ślady ojca z powodu... wady wzroku. Ten trochę niespełniony gryzipiórek miał wsadzić Ala Capone za kratki... Jego rolą było znalezienie dowodów na to, że - zgodnie z obowiązującym od niedawna w USA prawem - Al Capone powinien podlegać karze za nie uiszczanie podatków od prowadzonych przez siebie, nielegalnych przedsięwzięć. Tak między wierszami, to można powiedzieć, że Al zapomniał opłacać mafię, z którą nie nijak było mu się równać - Urząd Skarbowy!
Niniejszy scenariusz jest luźną interpretacją z historii, która wydarzyła się w Chicago, w latach po Masakrze w Dzień Świętego Walentego.
Strony konfliktu
- chłopcy z ferajny (Al Capone)
- chłopcy z firmy (policja i jednostki pomocnicze)
Czas rozgrywki: dwa scenariusze po 2,5 h
O przydziale do stron decyduje organizator, zgłoszenia od drużyn proszę wysyłać na adres [link widoczny dla zalogowanych] z nazwą drużyny i jej liczebnością.
Punktacja:
- opanowanie głównych lokalizacji, między innymi: nielegalna destylarnia, dom uciech cielesnych, miejsce przerzutu alkoholu z Kanady, Dom gry Hawthorn smoke shop, siedziba burmistrza, etc.
- istotne będą również zadania dodatkowe, a wśród nich: odnalezienie zeznań Lesley A. Shumbley obciążających Ala Capone, odnalezienie ksiąg z listą wpłat, które udowodnią czerpanie korzyści z nielegalnej działalności, odnalezienie policyjnej "wtyki", przetransportowanie świadków na proces, ochrona dziennikarza śledczego, którego postanowił sprzątnąć Al Capone, etc.
Szpitale: tak - po 2 na stronę konfliktu. Z jednej strony w komisariatach, z drugiej na melinach.
Pirotechnika: dozwolona poza wnętrzami: okopów, bunkrów, kanałów, pojazdów.
Alkohol: Chłopcy z firmy nie piją, bo im na służbie nie wolno. Chłopcy z ferajny nie piją, bo to uszczupla dochód szefa, a to denerwuje Ala. |
|